TT_junnu_header.jpg

Purjehdusleiri 4.–6.8.2023

Juniorien purjehdusleiri järjestettiin Santahaminan Radioniemessä 4.-6.8.2023!

KIITOS KAIKILLE MUKANA OLLEILLE! SuPS laskuttaa leiriosallistumiset syksyn aikana.

Tiedossa on tälläkin kertaa hauskaa yhdessäoloa, leirielämää, merenkulkua – ja tietysti purjehdusta.  Viikonlopun pituinen leiri on tarkoitettu 7-14 -vuotiaille lapsille. Aiempaa purjehduskokemusta ei tarvita. Leirillä riittää hauskaa tekemistä kaikille. Leirille mahtuu 30 ensimmäistä ilmoittautunutta.

Leirille lähdetään perjantaina 4.8. Suomenlinnan päälaiturista puolen päivän aikaan. Paluu samaan paikkaan sunnuntaina 6.8. noin klo 15.

Leirin hinta on 95 €. Sisarukset saavat 5 € sisaralennuksen. Lisäksi ne lapset, jotka eivät ole vielä SuPS:n juniorijäseniä maksavat lisäksi kuluvan vuoden jäsenmaksun 11 € ja liittyvät seuran jäseniksi. SuPS:n jäseninä lapset on vakuutettu leirillä. Vakuutuksen lisäksi hinta sisältää kuljetukset ja täyden ylläpidon leirin aikana. Leirille ilmoittautuminen on nyt auki.

Leiri on tarkoitettu 7-14 vuotiaille lapsille. Purjehduskokemusta ei tarvita, mutta vähintään välttävä uimataito vaaditaan.

Leirille kaivataan myös SuPS:laisia aikuisia erilaisiin ohjaaviin tehtäviin. Leiripäivä on jaettu rasteihin, joissa toimitaan pienryhmissä: purjehdus, merenkulku, taide, ensiapu ja vapaa-aika (pelit, leikit, uinti ym.). Voitte ehdottaa muitakin!

Tänä vuonna kutsumme mukaan myös SuPS:n yli 15-vuotiaita junioreita. Nuoret ohjaajat vastaavat vapaa-ajan rastin ohjelmasta ja ohjaavat leirin lopuksi järjestettävät olympialaiset ym. ohjelman. Jos olet erityisen pätevä purjehduksen ohjaajana, ilmoita sekin. Jos olet yleispätevä vapaa-ajan ohjaaja voit ilmoittaa senkin erityisosaamiseksesi.

Leiripaikkoja on rajoitetusti ja ne täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Tervetuloa mukaan purjehtimaan ja retkeilemään kauniissa saaristossa!

Lisätietoja Johannalta kommodori(at)sups.fi ja puhelimitse 040 5224353.

Katso varustelista tästä linkistä.